Szef niejednej firmy myśli sobie: "Tak bardzo bym chciał, aby moi pracownicy bardziej przykładali się do swojej pracy. Dlaczego nie angażują się, aby zaspokoić potrzeby klienta? Oj... Gdybym znał osobę, która by z nimi porozmawiała, wytłumaczyła im o co chodzi w sprzedaży".

 

Obsługa klienta jest niezmiernie ważna!

 

1 Klient zwraca uwagę, jak jest obsługiwany.

2 Polacy powracają do sklepów, w których czuli się dobrze.

3 Pracownik w głównej mierze odpowiada za finalizację sprzedaży.

 

Być może jestem rozwiązaniem na Twoje problemy. Jeśli zależy Ci na polepszeniu relacji między pracownikami, a klientem to mogę Ci pomóc. To właśnie klient przynosi pieniądze, a pracownik powinien o niego zadbać. Nie może w tym momencie przeklinać, zbywająco odpowiadać lub odwracać się do klienta plecami. Nie takiego zachowania oczekuje się od obsługi.

Zastanów się teraz, czy warto by było zainwestować w przeszkolenie własnego personelu. Jeśli pracownik zniechęci swoją osobą nabywcę Twojego produktu (powiedzmy, że sprzedajesz buty), stracisz od 50 do 300 zł. Przeszkolenie pracownika to 200 zł brutto. Jak to się kalkuluje?

Jeśli Twój pracownik zniechęci choć jednego poważnego klienta, który chciał u Ciebie kupić buty za 500 zł, to właśnie przepadła szansa na "darmowe" przeszkolenie pracownika. A takich sytuacji w ciągu miesiąca możesz mieć dziesiątki.

 
 

BYĆ MOŻE:



  • Nie masz pojęcia jak rozmawiać ze swoimi pracownikami o ich zadaniach.
  • Potrzebujesz pomocy osoby z zewnątrz, która powie Twoim podwładnym jak zachowywać się przy kliencie.
  • Zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do Twoich produktów.


 

CHCESZ:



  • Nauczyć pracowników obsługi.
  • Zwiększyć obroty w firmie.
  • Zmienić wizerunek swojej firmy.

ZOBACZ SZCZEGÓŁOWY PLAN SZKOLENIA

 

BUDOWANIE RELACJI


  1. Potrzeby klienta
  2. Czego klient oczekuje? Satysfakcja = Oczekiwanie - Doświadczenie
  3. Klient oczekuje jak najwięcej, za jak najmniej
  4. Polecenie produktu klientowi
  5. Nie ma danego produktu - co robić?
  6. Strategia WIN-WIN
  7. Rola komunikacji werbalnej i zachowań niewerbalnych w kontakcie z klientem
  8. Zadbaj o pozytywny klimat rozmowy - unikanie zwrotów niepożądanych
  9. Metoda rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klientów - klient jak "góra lodowa"
  10. Aktywne słuchanie dzięki niemu zaoszczędzisz czas i dowartościujesz klienta
  11. Odpowiedzialność za komunikat. Klient nie chce zrozumieć, tylko chce być zrozumianym

MOWA CIAŁA I WYGLĄD


  1. Otwarta postawa do klienta
  2. Podstawy Savoir Vivre
  3. Higiena
  4. Ubiór i akcesoria
  5. Słownictwo
  6. Postawa ciała
  7. Jedzenie / Obgryzanie paznokci
  8. Kontakt wzrokowy
  9. Wyraźne mówienie

REAGOWANIE NA ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW


  1. Gdy klient ma i nie ma racji
  2. Sprawdzone techniki reagowania na zastrzeżenia - bumerang, sprostowanie itp.
  3. Język korzyści i słowa perswazyjne

CO ZYSKASZ?

 

Jeśli w Twojej firmie pracownicy nieodpowiednio zachowują się podczas sprzedawania to skontaktuj się ze mną.
Z chęcią z nimi porozmawiam i przeszkolę ich z działu, o którym miałeś okazję wyżej poczytać

 
 


Napisz wiadomość

Jeśli masz jakieś pytanie, wyślij do mnie e-mail
Odpiszę, jak tylko otrzymam wiadomość.


Profile w Social Media:


Chcesz wiedzieć więcej?

Dołącz do nowej grupy ludzi! Ilość ograniczona: 500!

Podając swój adres e-mail będziesz od czasu do czasu dostawać wiadomości na tematy związane z branżą.